سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اندیشمند مسیحی:الگویی مناسبتر از امام حسین (ع) نیست

خبرگزاری فارس: یک‌ اندیشمند مسیحی گفت: در تمام تاریخ ادیان و به ویژه اسلام، هیچ الگویی مناسب‌تر از امام حسین (ع) وجود ندارد.‌

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، آنتوان بارا ظهر امروز در بازدید از مجتمع راهنمایی شبانه‌روزی عبدالله رضوی در شهرستان طرقبه شاندیز در جمع دانش‌آموزان اظهار داشت: در صورت جوانان، امید، انرژی و قدرت می‌بینم و این همان چیزی است که دشمنان شما از آن واهمه دارند.
نویسنده کتاب امام حسین در تفکر مسیحی افزود: در راه علم تلاش کنید، زیرا علم است که تنها راه موفقیت برای شما است، در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکنید و از الگوی مناسبی همچون امام حسین (ع ) پیروی کنید.
وی برنامه‌ریزی در وقت و زمان را بسیار مهم دانست و افزود: وقت و زمان مانند شمشیری است که اگر شما بر آن غلبه پیدا نکنید، همان شمشیر وسیله‌ای برای شکست شما می‌شود.
آنتوان‌بارا، درباره امام حسین (ع) اظهار داشت: در تمام تاریخ ادیان و به ویژه اسلام، شخصی شگفت‌انگیزتر و قدرتمندتر از حسین (ع) ندیده‌ام و جز او کسی وجود نداشته و نخواهد داشت که فداکاری و بزرگواریش ما را به سمت ایستادگی در برابر ظلم و گرفتن حق ظالم سوق دهد.
وی در ادامه به فضای آموزشی این مجتمع اشاره کرد و افزود: با توجه به کمک خیران و ایجاد فضای مناسب و آرام، شما دانش‌آموزان باید با بهره‌گیری از تمام امکانات، برفراز قله‌های رفیع سطوح علمی، پژوهشی و ورزشی تکیه بزنید.
این اندیشمند مسیحی همچنین در بازدید از حرم امامزادگان یاسر و ناصر (ع) طرقبه گفت: روح معنوی موجود در اماکن مذهبی، باعث رشد و گسترش تشیع در جهان اسلام و دیگر ادیان جهان است.
آنتوان بارا اظهار داشت: فضای روحانی و معنوی موجود در اماکن مذهبی، باید مورد توجه قرار گیرد، زیرا که می‌توان از این فضا برای نشر و گسترش تفکر شیعه استفاده کرد.
این نویسنده مسیحی شیعه‌گرا گفت: مدیریت صحیح اماکن مذهبی نیازی برای مردم یک جامعه است تا روح خود را در فضای پاک و معنوی آن شستشو دهند.
در ادامه این بازدید رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طرقبه شاندیز، به معرفی برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر امامزادگان پرداخت.



کلمات کلیدی : امام حسین(ع)، اندیشمند، مسیحی، هیچ الگویی مناسب‌تر از امام حسین (ع) وجود ندارد

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...